باربری

  • ۰
  • ۰

باربری مشهد ارومیه ارزانترین بزرگترین و باسابقه ترین باربری مشهد می باشد ما در مجموعه عظیم باربری مشهد به ارومیه و تمامی شهرهای استان آذربایجان غربی با افتخار اعلام می نماییم که با 70% تخفیف و زیر قیمت اتحادیه آماده سرویس دهی از تمام مناطق و محلات مشهد به شهر ارومیه می باشیم. بنابراین اگر می خواهید ارزان مطمئن و بدون دغدغه کالا و اثاثیه منزل و اداری خود را به ارومیه ارسال و حمل نمایید ما در مجموعه باربری مشهد که عضو مجاز اتحادیه می باشد در خدمت شما می باشیم.

باربری مشهد ارومیه ارزانترین بزرگترین و باسابقه ترین باربری در شهر مشهد می باشد که با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و بی وقفه توانسته است مورد اعتماد همشهریان عزیز قرار گیرد  اگر می خواهید از مشهد به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه اثاث کشی و کالای اداری و تجاری ارسال نمایید ما در خدمت شما خواهیم بود.

باربری مشهد به ارومیه نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

باربری مشهد به خوی نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. اکثریت مردم خوی به ترکی آذربایجانی و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوی به کردی کرمانجی سخن می‌گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود که با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر می‌باشد و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته‌است.

باربری مشهد به بوکان نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : بوکان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان بوکان است. جمعیّت شهری آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولی بیش از ۱۲ کیلومتر مربّع و از مسطح‌ترین شهرهای منطقه به‌شمار می‌رود. بوکان نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهری جوان و نوبنیاد محسوب می‌شود و از نظر بافت تاریخی در دوران قاجار و سده نوزدهم میلادی بنیان گذاشته شده و بیش از دو قرن قدمت دارد.

باربری مشهد به مهاباد نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : مَهاباد مرکز شهرستان مهاباد و یکی از شهرهای کُردنشین استان آذربایجان غربی در ایران است. این شهر که در جنوب استان و در منطقه تاریخی مکریان قرار دارد،مرکز حکومت امرای مکری بود، حکومتی که در این شهر اقدام به ضرب سکه کرد. مهاباد شهری سرسبز است و در میان چندین کوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به میاندوآب نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی و با فاصله ۱۶۴ کیلومتری از ارومیه، در جنوب استان قرار گرفته‌است. میاندوآب شهر رودخانه‌های پرآب در جنوب دریاچه ارومیه و میان دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود واقع شده و محل تلاقی استانهای آذربایجان غربی و شرقی محسوب می‌شود. وجه تسمیه این شهر نیز حاصل موقعیت این شهر بین دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود است. ورزش دوچرخه سواری در این شهر قدمت زیادی دارد و میاندوآب به شهر دوچرخه ایران معروف و مشهور است. در جلد چهارم کتاب «فرهنگ جغرافیائی ایران (آبادیها)» نیز زبان مردم میاندوآب، ترکی آذربایجانی و مذهب آن‌ها شیعه ذکر شده است. سوغات این شهر قند است.

باربری مشهد به سلماس نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : سلماس یکی از شهرهای منطقه شمال غرب ایران می‌باشد که در استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. سلماس دارای مرز زمینی با کشور ترکیه می‌باشد و دارای بازارچه مرزی و منطقه اقتصادی می‌باشد سلماس یکی از شهرهای جاذب توریست می‌باشد. منطقه سلماس همچون دیگر مناطق آذربایجان با داشتن طبیعتی زیبا و کوهستان‌های سرسبز و پرآب توانسته‌است در طول تاریخ بشری، مأوای مناسبی برای اسکان و زیست گروه‌های مختلف انسانی فراهم کند. بر اساس کاوش‌های باستان‌شناسی انجام شده در تپه‌های باستانی اطراف شهر سلماس که در سال ۱۳۷۱ انجام گرفت، قدمت تمدنی سلماس به حدود ۹ هزار سال قبل برمی‌گردد.

باربری مشهد به پیرانشهر نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به استان آذربایجان غربی در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و کیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : پیرانشهر شهری است که در غرب کشور ایران و منتهی‌الیه جنوب‌غربی استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. شهر پیرانشهر به لحاظ مختصات فرهنگی و بخش‌بندی منطقه کردنشین در زمره شهرهای مُکریان به حساب آورده می‌شود.

  • ۰۰/۰۴/۱۷
  • netsan netsan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی