باربری

  • ۰
  • ۰

حروف برجسته پلکسی– در تهران با مجهزترین و بروزترین تجهیزات و ماشین آلات طراحی و تولید در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد | طراحی سه بعدی حروف برجسته پلکسی و تخفیف ویژه و استشنایی انواع تابلوهای چلنیوم (تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان) تا 30% و تضمین با کیفیت ترین متریال مصرفی افتخار این مجموعه بزرگ تابلوسازی می باشد.

حروف برجسته پلکسی– ما با افتخار اعلام می نماییم که تابلوسازی نشان شهر با کادری مجرب و خلاق انجام کلیه کارهای تبلیغاتی شما (تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان) از طراحی تا ساخت و اجرا را در اقصی نقاط ایران به عهده گرفته و به نحو احسن به انجام برساند.

حروف برجسته پلکسی– تابلوسازی نشان شهر با افتخار کلیه خدمات از جمله تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان را در اسرع و بالاترین کیفیت و تا 30% تخفیف وقت به هموطنان عزیز ارائه می نماید .از نمونه پروژه های این شرکت عبارتنداز : ساخت تابلوهای زیبا سازی و تامین اجتماعی با بسیاری از شرکتهای خصوصی مانند جگوار، لکسوس، بنز، هیوندا، کیا، BMW و نیز ساخت تابلوهای بیمارستان ها در تهران و شهرستان ها،ساخت تابلوهای هتل ها در تهران و شهرستان ها، ساخت تابلوهای بانک ها در تهران و شهرستان ها ، ساخت تابلوهای دانشگاه ها در تهران و شهرستان ها و ساخت تابلوهای بیمه ها در تهران و شهرستان اشاره نمود.

حروف برجسته پلکسی برای حروف برجسته و لوگو
حروف برجسته از جنس ورق های شفاف آکرولیک که با برند پلکسی گلاس شناخته شده اند حروف برجسته پلکسی را شکل می دهند. از این حروف برای ساخت سردرب و نمای مغازه ها فروشگاه ها و سازمان ها استفاده می شود.

حروف برجسته پلاستیک در برابر عوامل جوی محیطی مقاوم است در نتیجه نصب در فضای بیرونی آسیبی به تابلو نمیزند.

ورق های اکرولیک در ابعاد استاندارد و ۱۸۳*۱۲۲ سانتی متر تولید می شوند. این ورق ها از لحاظ رنگ بندی تمام طیف های رنگی را دارا هستند به همین دلیل برای ساخت تابلوهای سازمانی که ملزم به رعایت رنگ بندی هستند مناسب می باشند.

آکرولیک ضخامت های مختلفی دارد که بستگی به محصول مورد نظر انتخاب می شود . اما برای حروف برجسته پلکسی معمولا ضخامت ۳ میل کافی می باشد و نور مناسبی از خود عبور می دهد.

هم لبه ی حروف و هم روی حروف برجسته حروف برجسته پلکسی را با ورق آکرولیک می سازند. برای لبه ها معمولا احتیاج به برش به شکل نوار های ۹ و ۱۱ سانتی هست. اما بر خلاف چلنیوم ، حروف برجسته پلکسی با برجستگی های غیر از این هم امکان ساخت دارد.انواع حروف برجسته استیل و کاربرد آن
استفاده از استیل کاربرد فراوانی در ساخت حروف تبلیغاتی دارد. شاید مهم ترین مزیت استفاده از این حروف براق و زیبایی چشم نواز آن است. در اینجا به بررسی انواع آن خواهیم پرداخت.

حروف برجسته استیل نئون
این نوع از حروف استیلی به صورت ترکیبی ساخته می شوند. متریال استفاده شده در این حروف نئون پلاستیک و استیل است.

نکته قابل توجه در ساخت این حروف این است که رویه حروف از پلکسی گلس در حالی که لبه ها از استیل می باشد، به طور که می تواند همچون تابلوهای نئون پلاستیک نور را انتشار و بازتاب دهند. این روزها در ساخت انواع تابلو مغازه از این حروف استفاده می شود.

این حروف در ابعاد متعدد و طرح های مختلف ساخته می شوند. یکی از مزیت های بسیار کاربردی حروف برجسته استیل قابلیت پانچ شدن و نورپردازی آن ها با استفاده از لامپ های اس ام دی می باشد. برای ساخت زیرسازهای این حروف از ورق های پی وی سی استفاده می شود.

حروف برجسته استیل مخمل
همانطور که از نام آن ها پیداست، در ساخت این این حروف استیل از ترکیبات مخملی استفاده می شود. در ساخت این حروف یک لایه از جنس الیاف استفاده می شود.

برای ساخت این حروف پودر مخمل و چسب را ترکیب کرده و در داخل دستگاه مخمل پاش ریخته می شود. سپس دستگاه مخلوط مخمل و چسب را با فشار بالا بر روی حروف می پاشد. حروف مخملی بسیار پرکاربرد هستند و در طراحی و اجرای تابلوهای زیر کاربرد دارند:

طراحی و ساخت تابلو چلنیوم
طراحی و ساخت تابلو استیل
طراحی و ساخت تابلو فلزی
طراحی و ساخت تابلو وکیوم
حروف برجسته استیل ترکیبی
در ساخت این حروف استیل از متریال های متنوعی استفاده می شود که شامل چلنیوم، پلکسی، فلز و پلاستیک است. به طور معمول استیل جنس ثابت موجود در این حروف می باشد و معمولا در ترکیب با سایر جنس ها استفاده می شود.

وجود پایه استیل در این حروف باعث می شود تا این حروف شکل علاوه بر اینکه دارای تنوع بسیار زیادی هستند، دارای درخشش و زیبایی نیز باشند.

حروف برجسته استیل وکیوم
به طور کلی به تمامی حروفی که با استفاده از گرما شکل گرفته و قالب سازی می شوند و در ادامه با استفاده از پمپ های مکنده به زیر دستگاه کشیده می شوند، حروف وکیوم گفته می شود.

به تابلو هایی که با استفاده از این حروف طراحی و اجرا می شوند تابلو ها وکیوم و یا تابلوهای سه بعدی می گویند

حروف برجسته استیل
خیلی از افراد این حروف را تحت عنوان حروف برجسته فانتزی هم می شناسند. برای ساخت این حروف پرس همراه با حرارت استفاده می شود. معمولا برای طراحی اجرای این حروف از دستگاه های لیزری استفاده می شود.
حروف لبه سوئدی
حروف لبه سوئدی بسیار شبیه به حروف چلنیوم هستند. اما تفاوت هایی هم بین آن ها وجود دارد. در ساخت این حروف ار آلومینیوم در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می شود.

این در حالی است که در ساخت حروف چلنیوم از رول چلنیوم استفاده می شود. حروف لبه سوئدی تراکم رنگی بسیار بالاتری نسبت به حروف چلنیوم دارند. حروف لبه سوئدی دارای روکش های پلکسی گلس هستند، برای همین منظور مماس بر لبه تابلو ها قرار می گیرند.

حروف برجسته پلکسی چیست؟
امروزه تبلیغات حرف اول را در بازار رقابت می زند و به همین دلیل افرادی که بتوانند با آگاهی از روش های مختلف تبلیغاتی، بهترین و مناسب ترین روش را به کار بگیرند می توانند موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورند.

جدا از تبلیغات در فضای مجازی، معمولاً استفاده از اهرم هایی مانند تابلو های تبلیغاتی نیز می تواند تاثیر گذاری خاص خود را داشته باشد.

این تابلو ها با توجه به نوع نیاز کاربران در سردر شرکت، فروشگاه، مغازه و یا محیط های دیگر در سطح شهر نصب می شوند تا بتوانند مشتریان را به خود جذب نمایند.

در انتخاب تابلو های تبلیغاتی معمولاً فاکتور های بسیار زیادی از جمله قیمت تابلو، مقاومت آن و … تاثیر گذار هستند که به خوبی همه این فاکتور ها را می توان در حروف برجسته پلکسی مشاهده نمود.

 

نحوه ساخت حروف برجسته پلکسی
لوگو و نوشته های موردنظر بر روی پلکسی گلاس حک داده می شونند.
حک نوشته ها توسط دستگاه های لیرزی انجام می شد.
حروف بر روی پایه تابلو قرار می گیرد.
در داخل پایه تابلو از لامپ های SMD یا LED استفاده می شود.
با تابش نور بر روی پلکسی و بازتاب نور باعث روشنایی حروف حک شده پلکسی گلاس می شوند.
حروف برجسته پلکسی بر روی سنگ ، چوب و انواع کامپوزیت ها قابل اجرا است.

مزیت حروف برجسته پلکسی
مقاومت بالا در برابر گرما و سرما
ساخت تابلو در ابعاد مختلف
مقاومت در برابر نور خورشید
حروف لبه سوئدی رینگی
این نوع حروف برجسته سوئدی ، به صورت صفحه اکرولیک درست می شود که به صورت استروک برش می خورد و اطراف آن توسط ماشین CNC یک پله ایجاد می شود. پشت کار این تابلو به صورت PVC است و همچنین برای نورپردازی آن از لامپ SMD ، دوازده ولت استفاده می شود.

حروف لبه سوئدی استروک
در این نوع ، صفحه اکرولیک آن توسط ماشین CNC ، پله می شود و همچنین پشت کار این تابلو PVC است و برای نورپردازی آن از لامپ SMD ، دوازده ولت استفاده می شود.

حروف لبه سوئدی رزین
در این نوع حروف برجسته سوئدی ، صفحه اکرولیک آن توسط ماشین CNC ، پله می شود و همچنین با رزین رنگی پوشیده می شود و پشت کار آن PVC است برای نورپردازی آن از لامپ SMD ، دوازده ولت استفاده می شود.

حروف لبه سوئدی مشجر
این نوع به صورت صفحه پلکسی گلاس شفاف استفاده می شود که توسط دستگاه CNC به طرح های مختلف تراش می خورد و شکست نور ایجاد می کند. پشت کار این نوع PVC است و برای نورپردازی آن از لامپ SMD ، دوازده ولت استفاده می شود.

حروف لبه سوئدی رویه آینه ای ( میرور )
نام دیگر این نوع حروف لبه سوئدی ، میرور است که به صورت صفحه اکرولیک که اطراف آن توسط ماشین CNC پله می شود و از قالب سفید با قابلیت عبور نور در این نوع استفاده می کنند. پشت کار میرور PVC است و نورپردازی SMD ، دوازده ولت استفاده می شود.
تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان – شما می توانید جهت سفارش و یا مشاوره های قبل خرید با  “tel:02188300886” ارتباط برقرار نمایید .

  • ۰۱/۱۰/۲۹
  • netsan netsan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی