باربری

  • ۰
  • ۰

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری: مجموعه عظیم مشهد بخار توس با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع منبع کویل دار را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا ۳۵% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات منبع کویل دار افقی ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- سازنده منبع کویل دار- قیمت منبع کویل دار ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ۸۰۰ لیتری- منبع کویل دار افقی ۸۰۰ لیتری- قیمت منبع دوجداره در ایران- که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار توس می باشد، خواهیم پرداخت.

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری: مشهد بخار توس هم اکنون با بیش از ۳۵ سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب – مبدل حرارتی – تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع منبع کویل دار افقی ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- سازنده منبع کویل دار- قیمت منبع کویل دار ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ۸۰۰ لیتری- منبع کویل دار افقی ۸۰۰ لیتری- قیمت منبع دوجداره در ایران- خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع منبع کویل دار باضمانت و خدمات پس از فروش و ۱۰۰% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری مجموعه عظیم مشهد بخار توس همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع منبع کویل دار  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع کویل دار افقی ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- سازنده منبع کویل دار- قیمت منبع کویل دار ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ۸۰۰ لیتری- منبع کویل دار افقی ۸۰۰ لیتری- قیمت منبع دوجداره در ایران- با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار توس با بیش از ۳۵ سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم. کادر مهندسی و پرسنل تولید مجرب این شرکت دارای گواهینامه های جوشکاری و آموزش های آن بوده و همواره در حال بروزرسانی و آماده سازی نقشه های ساخت بویلر با کمترین پرت حرارتی و بالاترین راندمان می باشد. بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از منبع کویل دار  را در مجموعه مشهد بخار توس بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار توس با بیش از ۳۵ سال سابقه درخشان و همچنین ۳۵% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ماشین آلات شرکت مطابق با تکنولوژی روز دنیا است. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید منبع کویل دار  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار توس در تماس باشید.

منبع کویل دار 1000 لیتری | 35% تخفیف قیمت خرید| فروش مشهد بخار توس

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری | ۳۵% تخفیف قیمت خرید| فروش مشهد بخار توس

منبع کویل دار

یکی از مهمترین تجهیزاتی که در موتورخانه ها جهت تولید آب گرم در مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود، منبع کویل دار است. منبع کویل دار که به منبع کویلی نیز معروف است، حاوی یک مخزن استوانه ای گالوانیزه و یک مبدل با لوله های مسی می باشد که بعنوان یک مبدل حرارتی برای گرم کردن و نگهداری آب استفاده می گردد. این منابع به دو صورت افقی و عمودی در بازار موجود می باشند و تفاوت آنها در میزان اشتغال سطح آنها می باشد. منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری- بدین صورت که منابع عمودی، به دلیل اشغال کمتر سطح و فضا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی کامل تری از منابع کویل دار خواهیم پرداخت.

نحوه عملکرد منبع کویل دار

نحوه عملکرد منبع کویلی بدین صورت است که؛  آب داغ و بخار خروجی از دیگ بویلر توسط پمپ های سیرکولاتور وارد کویل های موجود در درون بدنه استوانه ای می گردند. سپس آب سرد به مخزن وارد شده و به دلیل ایجاد اختلاف دما در آب ها، تبادل دما صورت می گیرد و آب سرد ورودی به مخزن استوانه ای گرم میشود. این چرخه به دلیل از دست دادن دمای آب موجود در لوله های مسی و برگشت مجدد به دیگ بخار ادامه خواهد داشت.

مزایا و معایب منبع کویل دار

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری از مزایای این منابع می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • تعمیر و نگهداری آسان بدلیل تک جداره بودن
  • سهولت در شستشو، رسوب زدایی و تعویض کویل ها
  • ضریب انتقال حرارت بسیار بالا
  • عدم قطع شدن فرآیند تولید آب گرم در صورت خرابی یکی از کویل ها
  • افت حرارتی کم بدلیل وجود لوله های مسی

معایب منبع کویل دار

  • بالا بودن قیمت خرید منبع کویلی
  • اشغال حجم بالایی از فضا نسبت به سایر انواع آبگرمکن ها
  • نیاز به مصرف انرژی بالا
  • نیاز ضروری به پمپ گردش یا سیرکولاتور

کاربردهای منبع کویل دار

همانطور که گفته شد، امروزه یکی از بهینه‌ترین روش ها جهت تولید آب گرم بهداشتی مصرفی و ذخیره آن، استفاده از منبع کویل دار است. منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری- این منابع علاوه بر تولید آب گرم، برای گرم کردن هر گونه سیالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای منابع کویلی عبارتند از:

  • ساختمان های مسکونی و تجاری
  • مراکز اداری و سازمان ها
  • صنایع غذایی و دارویی
  • صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و…
  • پادگانها و قرارگاه های نظامی
  • بیمارستانها و درمانگاه ها
  • موتورخانه های سبک و سنگین
  • فروشگاههای زنجیره ای و پاساژها

قیمت منبع کویلی

قیمت منابع کویل دار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که شامل ظرفیت مخزن، نوع و تعداد کویل ها، جنس بدنه،ضخامت عدسی های محدب مورد استفاده و کیفیت به کار رفته در تمام مراحل ساخت منبع می باشد. از این رو با توجه به نوسانات موجود در بازار، نمیتوان قیمت دقیقی برای این منابع تعیین نمود.

منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری– در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار توس تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب – مبدل حرارتی – تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا ۳۵% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات منبع کویل دار افقی ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- سازنده منبع کویل دار- قیمت منبع کویل دار ۱۵۰۰ لیتری- قیمت منبع کویل دار ۸۰۰ لیتری- منبع کویل دار افقی ۸۰۰ لیتری- قیمت منبع دوجداره در ایران- پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – منبع کویل دار ۱۰۰۰ لیتری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و … را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های ۰۵۱۳۵۴۱۱۷۲۱ – ۰۹۱۵۵۸۰۷۰۰۵ – ۰۹۱۵۵۶۵۶۸۰۴ یا ایمیل info@mashadbokhartoos.com  تماس برقرار کنید تا به صورت ۱۰۰% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

  • ۰۱/۱۰/۲۹
  • netsan netsan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی