باربری

  • ۰
  • ۰

 انواع تابلو مغازه – تابلو سازی نشان شهر در تهران با مجهزترین و بروزترین تجهیزات و ماشین آلات طراحی و تولید در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد | طراحی سه بعدی تابلوهای تبلیغاتی و تخفیف ویژه و استشنایی انواع تابلوهای چلنیوم (تابلوسازی انواع حروف برجسته – قیمت تابلو چنلیوم – سفارش انلاین تابلو – تابلوهای تبلیغاتی) تا 30% و تضمین با کیفیت ترین متریال مصرفی افتخار این مجموعه بزرگ تابلوسازی می باشد.

انواع تابلو مغازه – ما با افتخار اعلام می نماییم که تابلوسازی نشان شهر با کادری مجرب و خلاق انجام کلیه کارهای تبلیغاتی شما (تابلوسازی انواع حروف برجسته – قیمت تابلو چنلیوم – سفارش انلاین تابلو – تابلوهای تبلیغاتی) از طراحی تا ساخت و اجرا را در اقصی نقاط ایران به عهده گرفته و به نحو احسن به انجام برساند.

انواع تابلو مغازه – تابلوسازی نشان شهر با افتخار کلیه خدمات از جمله تابلوسازی انواع حروف برجسته – قیمت تابلو چنلیوم – سفارش انلاین تابلو – تابلوهای تبلیغاتی را در اسرع و بالاترین ک

یفیت و تا 30% تخفیف وقت به هموطنان عزیز ارائه می نماید .از نمونه پروژه های این شرکت عبارتنداز : ساخت تابلوهای زیبا سازی و تامین اجتماعی با بسیاری از شرکتهای خصوصی مانند جگوار، لکسوس، بنز، هیوندا، کیا، BMW و نیز ساخت تابلوهای بیمارستان ها در تهران و شهرستان ها،ساخت تابلوهای هتل ها در تهران و شهرستان ها، ساخت تابلوهای بانک ها در تهران و شهرستان ها ، ساخت تابلوهای دانشگاه ها در تهران و شهرستان ها و ساخت تابلوهای بیمه ها در تهران و شهرستان اشاره نمود.

  انواع تابلو مغازه تا 30% تخفیف قیمت فروش |با کیفیت ترین متریال مصرفی طراحی تولید اجرا تهران

  انواع تابلو مغازه تا 30% تخفیف قیمت فروش |با کیفیت ترین متریال مصرفی طراحی تولید اجرا تهران

تابلو های تبلیغاتی که برای سر در مغازه و یا فروشگاه ها استفاده می‌شوند انواع مختلفی دارند. بنر ، فلکس ، ال ای دی روان ، نئون های شیشه ای ، ال ای دی های ثابت و تابلوهای حروف برجسته که به تابلوهای چلنیوم معروف هستند ، از جمله تابلوهای تبلیغاتی هستند که در سردر مغازه ها فروشگاه ها ، ادارات ، بانک ها و … می‌توانید مشاهده کنید.تابلوهای حروف برجسته ( چلنیوم ) از زیبایی و کارایی بالایی را در بین انواع تابلوها تبلیغاتی برخوردار هستند. این تابلوها که نسبت به سایر تابلوها جدیدتر و مدرن تر می‌باشد از پر طرفدار ترین تابلوهای تبلیغاتی نیز محسوب می‌شوند که خود انواع مختلف و قیمت های مختلفی دارد.

محاسبه قیمت تابلو سر در مغازه

قیمت یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای سردر مغازه به عوامل مختلفی از جمله نوع تابلو ، متریال یا اجناس مورد استفاده در آن ، نوسانات ارز ، نوع نصب و … بستگی دارد.

همچنین با استفاده از محاسبه‌گر آنلاین شرکت تهران نور افشان که در انتهای همین صفحه قرار دارد می‌توانید قیمت تقریبی انواع تابلو های تبلیغاتی را بر اساس متراژ تابلو (طول و عرض تابلو بر حسب متر ) بدست آورید.

انواع تابلو های حروف برجسته

تابلو های حروف برجسته که در سردر مغازه ها استفاده می‌شوند بطور اختصار عبارتند از : تابلو چلنیوم ، تابلو لترمکس ، تابلو فلزی ، تابلو پلاستیک یا نئون پلاستیک ، تابلو استیل ، تابلو لبه پانچ ، تابلو لاسوگاسی ، تابلوهای ترکیبی ، تابلو لبه سوئدی ، لایت باکس ، تابلو وکیوم و …

هر کدام از این نوع تابلو های حروف برجسته با روش خاصی طراحی و تولید می‌شوند که بنا بر سلیقه و صنف کاری در کاربردهای متفاوتی استفاده می‌گردند.

انواع تابلو مغازه – تابلوسازی نشان شهر بعد از سفارش مشتری ابتدا کار طراحی تابلو را انجام داده و طرح برای مشتری ارسال میگردد. تابلوسازی بعد تایید طرح توسط مشتری مراحل ساخت تابلو را به ترتیب آغاز کرده و در نهایت کار ساخت در زمان تعیین شده به اتمام میرسد، و در محل مورد نظر نصب و اجرا می گردد. (تابلوسازی انواع حروف برجسته – قیمت تابلو چنلیوم – سفارش انلاین تابلو – تابلوهای تبلیغاتی) شما می توانید جهت سفارش و یا مشاوره های قبل خرید با شماره 02188300886 ارتباط برقرار نمایید .

  • ۰۱/۱۱/۱۲
  • netsan netsan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی